wtorek, 23 grudnia 2008

mój zawód


Moim zawodem na panfu jest pocieszanie pand placzących,smutnych.
Wnerwiające jest to ,,Oh Oh''.
I nie chcem tego sluchac dlatego ich pocieszam !
Najczęstrza minka pand to te ,,Oh Oh''.
Pomagam innym pandą żebym potem nie suchal tego Oh Ah.
Ale też z innych powodów pocieszam pandy jak np żal mi ich!
Najczęsciej pocieszam pandy bez zp alez dlatego że zlote pandy mają wszystko i najczęsciej mogą prosić tylko o chlopaka lub dziewczyne!
Ponieważ normalne pandy mają malo opcji to mogą plakac z wielu powodów jak np że chcą zrobić fotke na farmie żeby pokazać na swoim blogu ale nie mogą tam wejsc!
Chociaż mam zloty pakiet wspieram pandy co go nie mają .


NIE SLUCHAM TYCH CO MÓWIĄ ŻE JESTEM NIEMILĄ PANDĄ IDE WEDUG WLASNEGO SZCZĘSCIA I NIE ZWRACAM UWAGI NA TYCH KTORZY MI PRZESZKADZAJĄ , IGNORUJĄ MNIE ! DZIALAM WEDLUG SIEBIE!

1 komentarz:

  1. witaj snaks!! fajny blogasek, no i szczwgulnie to twoje "motto" co napisales na koncu notki!! jest cudowne!! no i życzę ci Wesołych świąt!!

    OdpowiedzUsuń