piątek, 26 grudnia 2008

Panfu zp koniec och ach.... XDDD

znow mi się skończył złoty pakiet mam nadzieję że jeszcze se dokupię
ale ja nigdy nie stajkuje jestem taką pandą która popiera zp i
tam mi pasuje nawet panfu bez zp to nic ze sie mi skonczyl!
chodzi mi oto ze inne pandy zebrają o zp ja tego nie nie i nie robie !
zawsze lazilem po panfu nawet jesli nie mialem zp bo wkoncu panfu jest COOL!
wole torszke niemeic zp bo jak mam dziewczyny z panfu ciogle sie pytają zostaniesz moim chlopakiem snaks!
albo wszyscy ode mnie zebrają zp wole go niemiec!

i jak bede to musze wyslec znow tego Panfu QCXIC na numer 1968 a co tam chyba se naladuje konto!

9 komentarzy:

  1. Witam :) Jestem Serrina. Bardzo fajne notki i ciekawe zdjęcia.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto mi poda kod na zp to podam mu kilka haseł osób też które mają zp i je mają piszcie an moje gg 15842899

    OdpowiedzUsuń
  3. czy ktos pomoze jaki jest kod na zp bo nie wiem jaki jest bo wszystkie pandy maja zloty pakiet !
    a ja nie mam .

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chce zp piszcie 10431515 to nr GG albo na czacha1999@onet.pl plis ja chce zp!!! ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Słuchajcie chcecie zp(złoty pakiet)?
    Doatałam od wujka (medatora)w prezencie tylko wyslij sms za jedyne dwadziescia gr o tresci Panfu trzyszescUW na nr.ziedem dziewiec szesc osiem!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. http://koddozpzafree.bloog.pl/index.html?id=5565305&


    ZP ZA DARMOO !!!!!!
























    .

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry!
    Aż miesiąc czasu szukałam kodu na zp do panfu, aż wreszcie znalazłam! Ten kod kosztuje tylko 1,22zł i doładowuje aż na miesiąc. Wiem to z własnych doswiadczeń, bo sama wysyłałam. Pewnie wiele osob tak mówi, ale oni pisza tylko swoje kody aby im doładowywać, ale ja znalazłam ten prawdziwy. dowiedzialam się od mojego wujka, który jest moderatorem panfu.
    Wyslij sms o treści:
    Panfu 22M972
    na numer:
    7968
    Po 24h przujdzie do ciebie sms, który będzie prosil o podanie nazwy pandy. odpisz na ten sms nazwą swojej pandy. Ten sms jest darmowy. Po 2h wejdź na swoją PANDE i ciesz się zp!

    OdpowiedzUsuń
  8. WITAJCIE! Znam dobry sposob na zp za jedynie 20 GROSZY dostaniesz 10 tysiecy monet i bedzie ci szybciej poziom rosl!
    Po prostu trzeba wyslac jeden z ponizej napisanych kodow smsem za 20 GROSZY!!! a jesli nie bedzie dzialal wez nastepny!! ;)
    Panfu X4Z4A na numer 76789
    Panfu X4Z4D na numer 76789
    Panfu X4Z4F na numer 76789
    Panfu X4Z4H na numer 76789
    Panfu X4Z4I na numer 76789
    Panfu X4Z4J na numer 76789
    Panfu X4Z4K na numer 76789
    Panfu X4Z4Y na numer 76789
    kazdy sms kosztuje NAPRAWDE tylko 20 groszy a NAPRAWDE po wyslaniu dostaniesz kod zeby miec zp ;) Naprawde ja na panfu jestem Emotka001 i mam zp!! Mozecie zobaczyc jestem w san franpanfu ;)

    OdpowiedzUsuń