czwartek, 25 grudnia 2008

moj nowy zawód ( szpieg )

1 mijsja wynajela mnie panda Maagdaa172



Konkurs na chłopaka 25 grudnia 2008 rok godzina 13.45

organizująca panda : solati

mówi że napewno nie przyjdzie nikt ale ja mowie ze przyjdą i wychodzi a ja sie chowam
w tajemnej skrypcie panfu!

nagle przychodzi i rozgląda się !

skoncu odchodzi bez zadnego sladu!


2 misja wynajela mnie panda AIM231


sledze pande koteczka_xd


niestety odchodzi z panfu ale co widze wraca do miasta


idzie do chatki pudzianajzeli widze to ma 645 monet jest dziewczyną w wieku 11 lat!

jest tylko 2 dni na panfu i wlasnie szuka chlopaka wlasnie rowno o 14.02

pytam sie koteczka co robisz pare chwil nie odpowiada....

zniknela ale pojawia sie na boisku

dalej szuka chloapaka

i mowi kto chetny serca w gore
nic nie robi pare chwil

znika
pojawia sie w junglii

wchodzi do jaskini
mowi czesc szukam chlopaka chetni serca w gore
poszla do labolatorium bo panda lio powiedziala ze szaleje tornado i ze najlepiek ram isc!
wymyka sie z jaksini nie moge jej znalesc!
niestety koniec sledztwa!


REKLAMA

uwaga jestem szpiegiem do wynajecia moge : kogos sledzic , robic podsuchy!


3 misja wynajety przez pande kasiunia88
sledze jej sis słodziutka_pandzia6

niestety gdzies sie zapodziala


1 komentarz: